Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с една 145-ца. Скърцане!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с една 145-ца. Скърцане!

    Като я запаля на празен ход и се чува скърцане под капака на двигателя... там където са свещите от ляво... Знам че има някакъв ремък там, но не съм наясно какво е точно... По-интересното е, че май е от хидравликата... Като мръдна волана нанякъде това леко скърцане се превръща в много по-шумно скърцане и от същото място разбира се... Проверявах течностите всичко си е наред с изключение на хидравличната, която не бях я проверявал, но беше си на чертичката на минимум, не беше празно... Както и да е вчера долях там, но скърцането продължава... Заслушах се стори ми се уж по-леко скърцане, но може и да съм си внушил, че е по-леко Някой знае ли от какво е? Благодаря предварително!
    Ааа забравих да допълня ходих на майстор някакъв и ми каза няма страшно те така се разскърцват от смяната на температурите не е болка за умиране... Та следващия въпрос е трябва ли да се притеснявам или е нормално това?


    И за да сме съвсем конкретни от тук се чува:
    BMW е39 - 2002god.
    BMW e60 - 2007god.

  • #2
    http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=18205
    виж тука, дано да ти помогне
    Alfa Romeo 145 1.3 boxer

    Comment


    • #3
      Колата обслужвана ли е ? И ако не с това започни
      Alfa Romeo 146 Junior 1.4i 16V Twin Spark 103hp 98'
      sigpic

      Comment


      • #4
        Само не бъркай... "свирене" и "стържене" със скърцане. На моето служебно Рено скърцането е адско. Направо цвили като прасе... Всички ме гледат, когато навивам пълен волан на по-високи обороти. При него до колкото знам, е от хидравл. помпа.

        И недей ходи вече при тоя "майстор"
        ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
        sigpic
        ROVER 200 RF 2.0TDI

        Comment


        • #5
          ПРИВЕТ.ШУМА МОЖЕ ДА Е ОТ НЯКОЛКО НЕЩА-СКЪРЦАНЕ ОТ РЕМЪК..ОТ ХИДРАВЛИЧНАТА ПОМПА КОЯТО Е ТОЧНО ПОД КАЗАНЧЕТО ТИ ЗА ТЕЧНОСТ /ОТ СТАРА ТЕЧНОСТ КОЯТО Е ЗАГУБИЛА СВОЙСТВАТА СИ/ ОБИКНОВЕНО СЕ ЗАБРАВЯ ТАЗИ ТЕЧНОСТ В ОБСЛУЖВАНИЯТА ТРЯБВА ДА СЕ ВИДИ И РЕЙКАТА -ДА НЕ Е ЗАПОЧНАЛА ДА ТЕЧЕ ЩОТО ИНАЧЕ ТАЗИ ТЕЧНОСТ ПРАКТИЧЕСКИ НЕ СЕ ГУБИ.НА ЕДНО МНЕНИЕ СМЕ С КОЛЕГАТА-НЕ ХОДИ ПОВЕЧЕ ПРИ ТОЗИ МАЙСТОРРРРРРРР ЧЕ ЩЕ ТЕ БОЛИИ.ШУМ В МОТОРА -НЯМА ТАКАВА НОРМАЛНА И НЕПРИТЕСНИТЕЛНА ИСТОРИЯ. И СИ ПРИГОТВИ ПАРИЧКИ ЧЕ ОБСЛУЖВАНЕТО И СТРУВА ДОСТА ПАРИЧКИ-АКО СЕ НАПРАВИ КАКТО СЕ ПОЛАГА. АЙДЕ УСПЕХ
          75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
          kavasaki zzr-600 100 жребеца
          147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

          Comment


          • #6
            ОПС-СЕГА ВИДЯХ СТРЕЛКИЧКАТА ОТКЪДЕТО ЯВНО ЧУВАШ ШУМА.МОЙ СЪВЕТ : ВЕДНАГА ОТИДИ ДА ПРЕГЛЕДАТ/СМЕНЯТ АНГРЕНАЖА И ДА СЕ ПРОВЕРИ ВОДНАТА ПОМПА.......НО НА МЕСТО КЪДЕТО ЗНАЯТ КАКВО ПРАВЯТ ЧЕ ТЕЗИ АНГРЕН СА СПЕЦИФИЧНИ И КАКВОТО И ДА ТИ РАЗПРАВЯТ -...........ВЯРВАЙ МИ .И ВАРИАТОРА ДА СЕ СЕРВИЗИРА.УСПЕХХХХХ
            75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
            kavasaki zzr-600 100 жребеца
            147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

            Comment


            • #7
              Колата е обслужвана преди 2-3000км. Като я купих и смених всички ремъци вкл. ангренажния и провериха всички помпи... За хидравличната течност не съм сигурен дали са я сменяли... Ще пробвам да я сменя, така и така си купих вече такава... Мерси
              BMW е39 - 2002god.
              BMW e60 - 2007god.

              Comment


              • #8
                Оправи се, просто трябваше да долея хидравличната течност, защото в сервиза не са я погледнали изобщо... Малко останалата течност беше станала на пяна направо и като долях се оправи всичко...
                BMW е39 - 2002god.
                BMW e60 - 2007god.

                Comment

                Working...
                X